نوع فایل : پاورپوینت ( Power Point ) قابل ویرایش تعداد اسلاید ها :21 اسلاید بخشی از اسلاید ها : §افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برند §یاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسه های بازاریابی شرکت §افزایش مضاعف اعتبار سازمان §تولید ثروت و درآمد بیشتر §مهم ترین دلیل انتخاب شرکت در ذهن مشتریان §جلب اعتماد مشتریان و تبدیل شرکت به انتخاب اول ایشان §نگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنی §هدف بخشیدن برند قدرتمند به توسعه فعالیت های شرکت و الهام بخش بودن برای کارکنان سازمان §در شرایط اشباع بازارها، نوآوری می تواند تنها راه رشد کسب و کار باشد. § § §برند های قدرتمند به نوآوری در سازمان ها هدف می بخشند. § § § روح و جان کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت است. § § §مشتریان اغلب به آرم شرکتها توجه زیادی نشان میدهند. § §برند بر "ارزش" محصولات و خدمات میافزایند. § §این "ارزش" به م ...